onsdag 23. juni 2010

Sommer og skyer

No er det sommerferie..vi var på sommeravslutning med skolen i går. For noen så var det hæla i taket og for oss andre var det bakenden godt planta på stolen. Underholdning i form av rebusløp og diverse kåringer. Selv om eg ikkje var på vinnerlaget av rebusløpet så føler eg meg som ein vinner for eg fikk nemlig gå hjem med han som vant "man of the year"prisen så det så :)Det var ein veldig trivelig kveld heilt til "årets komiker" slo til og sa at eg skulle gå å plukke inn postene. Greitt nok, ho sa det på tull, men når noen sier sånt skal eg gjør det, om så bare på trass. Så eg tok på meg sko og prøvde å få plass til magen i min medbrakte jakke og gikk for å hente postene. Så, fru Lein, du må ikkje si sånt te meg!
Alt i alt var det ein flott avslutning på skoleåret!
Så no har eg sagt til Erlend at han skal rydde kjøkkenet før vi setter oss i bilen og setter kursen mot hytta. Der skal vi være til søndag kanskje før vi drar hjem for å vaske skittenklær og setter gpsen inn mot VESTLANDET og årets høydepunkt :)
Håper du har tenkt deg på ferie og får muligheten til å storkose deg!!
Enn så lenge: GOD SOMMER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger