søndag 21. november 2010

Nedtelling..

Idag er det 32 dager til vi drar til Vestlandet for å feire jul, og mitt hjerte glede seg. Det gleder seg til ei jul uten kvalme, gleder meg te ei jul med pinnekjøtt og ikkje minst gleder eg meg til Hannes første jul..Ho er nok ikkje så veldig opptatt av jul og gaver siden ho forhåpentligvis sover når vi holder på med gavene. Uansett, det blir veldig bra!
Vi feira litt jul igår hjemme til svigerforeldrene mine..men det var ikkje sånn skikkelig jul for vi fikk ribbe! men eg koste meg..Endelig har eg fått lov å åpne gaver for julafta!!
Og jula blir sånn i år og


Ellers skal vesla få seg eget rom i dag..Vi har iallefall store planer om det, så håper det lar seg gjennomføre. Den siste uka har eg og Erlend sove på kvarsitt rom. Han sammen med Hanne og eg på ei oppblåsbarmadrass. Vi har gjort et forsøk på foringsvanene til Hanne. De siste ukene har ho nemlig våkna når eg har komme inn på rommet, og det e jo unødvendig. For eg tror ikkje ho e sulten - iallfall ikkje 4-5 ganger om natta når eg sove der. Etter eg flytta så har ho vist seg fra ei bedre side, så konklusjonen e at ho må på eget rom..Så det blir artig å lage barnerom.
Så no må vi snart vekke pappaen så vi får gjort noe:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger