fredag 14. januar 2011

Etter 3 uker på ferie

Etter 3 uker på ferie er det godt å komme hjem igjen. Juleferien har vert lang og stort sett trivelig. Vi begynte jula med ei lite som fikk spysyka, og det var ikkje akkurat det vi bestilte. Etter et lite legebesøk 23 desember kunne vi ta juleferie, for Vesla var blitt ganske bra og vi skulle bare vanne ut melka litt ekstra så skulle det der gå veldig bra.
Julafta kom og gikk og det gjorde no stort sett alle de andre dagene og.
1 januar drog Erlend heim for å jobbe litt, vi vart igjen ei ekstra uke. For denne juleferien skulle toppe seg med at broren min gifta seg 8 januar. Så Erlend kom ned igjen til helga. For eg flyr ikkje aleina med Hanne. Tror nok at Erlend hadde klart seg meget bra uten meg på flyturene.


Stresslessen til mormor var god!

Pappakos hos mormor

På vei til flyet


Det kommer litt fleire julebilder etterkvart, men de e på det andre kameraet og de bildene blir tatt i nåke rare greier, så det må Erlend ta seg av!
Ha ein fin dag og god helg:)

1 kommentar:

  1. Det var en lang ferie ja! Også har du gifta bort broren din og gitt! !?! Var det litt plutselig, eller er det bare meg som ikke følger med helt?! Arti læææl!
    Sikkert godt å komme hjem vil jeg tro! Kjempefine strikkaklær Hanne har på det nederste bildet forresten!
    God helg til dere alle tre!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger