onsdag 16. februar 2011

Eg trenge

2 x 150g pakker Oreo Cookies
150g Philadelphia naturell
200g hvit eller lys sjokolade

med dette så tenker eg å få til oreotrøfler!!

Kjør oreokjeks i kjøkkenmaskina, bland i philadelphia for hånd - altså med ein slikkepoot e.l la deigen stå et par timer sånn at den blir fastere, smelt så sjokolade i vannbad, trill kuler av deigen, sett det kaldt litt til og NYT



men har eg nåke av dette??
neida..
tillater grete roede dette??
neida..
bryr eg eg??
ja, det er vel ein grun for at eg ikkje går på butikken..

5 kommentarer:

  1. Fyyyyy!!!

    *prøve å slette bilde fra hjernen*



    steik assa for ei...

    :p

    SvarSlett
  2. smaksløkene mine trenge det..sårt...

    SvarSlett
  3. Åhh... tenk å introdusere oss svake sjeler for dette på en onsdag!! Jeg skal da helt klart prøve å lage sånne kuler, de ser vanvittig gode ut! Det er jo snart helg, heldigvis ;D

    SvarSlett
  4. de er helt fenomenale, eller kordan det skrives...
    kanskje eg må lage ein liten porsjon til helga?!? det er jo vinterferie, og eg får ha erlend hjemme i mange dager, det må vel feires...eller så kan vi feire at hanne sin mormor kommer neste onsdag..jejeje, gode unnskyldninger :)

    SvarSlett
  5. O sterke kvinne! Beundrer viljestyrken din!!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger