fredag 8. april 2011

Award og litt skryt..

Eg har fått ein award fra bloggen til Kaspara og med den kom det noen spørsmål, så da hiver vi oss ut i de

Spørsmål 1)
Hvorfor begynte du å blogge?
- eg trengte noe å gjør på når eg låg hjemme og kasta opp tidlig i svangerskapet

Spørsmål 2)
Hvilke blogger følger du?
- bloggene til folk eg møter på min vei..men interiør og kreativeblogger e favorittene

Spørsmål 3)
Favoritt make-up merke?
- bryr meg lite om merker, men så lenge eg har ein mascara og lypsyl så e merket av ingen betydning

Spørsmål 4)
Favoritt klesmerke
- only, cubus, hm

Spørsmål 5)
Ditt må ha makeup produkt?
- les på spørsmål 3

Spørsmål 6)
Favorittfarge?
- lysblå og jordfarger

Spørsmål 7)
Favorittparfyme?
- laura, tommy hilfiger

Spørsmål 8)
Favorittfilm?
- Pay it forward, Blood Diamond, American HistoryX, Green Mile

Spørsmål 9)
Hvilket land og by vil du besøk og hvorfor?
- Vil gjerne til Praha rett og slett fordi de som har vert der vil dra dit igjen, og da må det vær noe bra. Så vil eg til Island å bade i den blå lagune, se geysir

pørsmål 10)
3 ønsker?
- ein fin sommer
- et lykkelig liv med familien min
- fast jobb

Eg sender awarden videre til:
- Karolines Husmorsysler: http://gyldnetider.blogspot.com/
- Hjemme hos Krogsgaard: http://ellenogmagne.blogspot.com/
- Tante Debora: http://lattechoco.blogspot.com/

Og til slutt litt skryt av lisjami :)



No har vi lært oss å krabbe og!! Så dette går ikkje bare fort, men FORT!! Anna ting vi kan e å gå når vi holder oss i nåke og no går det fort og ho e ganske målbevisste..Ho veit ka ho vil og kor ho vil, så nåke har ho fått av faren og :p

1 kommentar:

  1. Takk for award! Moro :)
    Skal si Hanne vil opp og frem her i verden! Det er vel ikke mange babyer som lærer å krabbe og nesten gå samtidig? Kjempesøt tulle!
    God helg!! I dag skal jeg forresten lage de der oreo-kulene! Hipp hurra!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger