tirsdag 31. mai 2011

Tilbakeblikk..

Kor vart det av den lille babyen min som var avhengig av mammaen og pappaen store deler av dagen?
Kor vart det av det første smilet? Den første latterkule?
Kor vart det av babyen min som vart amma? Ka skjedde med de småflaskene?
Kor vart det av det første rullinga? Ka skjedde med ho som bare låg i ro?
Kem som har tatt babyen min og forvandla ho til ei storjente som krabber, går, klatrer i trappa, snakker, kjefter, spiser sjøl, drikker sjøl??



Det e siste dag i permisjonen min idag, og det e litt rart, eg må si det..Sånn i teorien så skulle eg begynt i arbeid, og Erlend vert hjemme med snuppa heile dagen..
Jammen, e eg glad for at vi har ein lang og god sommerferie sammen!!
Og måtte de neste 2 måneden vare et heilt år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger