torsdag 22. september 2011

Grete Roede

Etter fødselen så kom eg meg aldri ned i vekt igjen, og det måtte vi gjør nåke med..
Så eg hørte litt rundt og fant ut at shaker og lignende var uaktuelt, eg ville ha noe varig. Eg ville ha noe "normalt" å ikkje spise middag sammen med Hanne og Erlend er uaktuelt.
Så da vart Grete Roede-metoden det beste. Metoden er ikkje slanking ene og alene, det handler mye meir om livstilsendring. Hemmeligheten er rett og slett å spise nok og ofte.
Min dag ser sånn ut

Frokost kl 07.30
Havregrynsgrøt av 40 g havregryn, vann og epl og er eller 3 knekkebrød med pålegg

Mellommåltid kl 10.00
Lett Yoghurt og ein frukt

Lunsj kl 11.30
Motsatt av frokost

Mellommåltid kl 14.00
Lett yoghurt og frukt

Middag kl 16.00
Kjøtt, potet/pasta/ris, salat/grønnsaker, evt dressing/saus

Kveldsmat kl 20.00
Lett yoghurt, frukt.

Så gjennom dagen har eg ganske mange måltider har med det siden februar har eg gått ned 12 kilo, og har per idag 1,5 kg igjen til eg ska sei meg fornøyd. Midjemålet mitt har gått ned med 19 cm og totalmål( hals, overarm, bryst, midje, rompe og lår) er 57 cm.
Så har du lyst på ein endring i matvaner så vil eg anbefale Grete Roede på det varmeste.

Her kan du lese meir om ka det vil si å følge et kurs.

http://www.greteroede.no/

2 kommentarer:

  1. Så utrolig bra!! Du har vært god da!! Ser både overkommelig og "normalt" ut :) Hva gjør du med godteri, kaker og snacks? ;) Er det lov i helgene eller?

    SvarSlett
  2. Har 350 kcal per uke med godteri..og velger en rett så får en ganske masse :)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger