fredag 16. juli 2010

Sommer

Sommer er deilig.
Middag hjem til svigers, jordbær med sukker og fløte til dessert. Hjem å se ein film og legge seg. Våkne av og på gjennom hele natta av at det er altfor varmt. Våkne å se at Erlend ligge vedsiden av meg. Bestemme seg for å stå opp klokka 10, spise frokost. Gjøre seg klar til jordmorbesøk. Kjenne at føttene hovner opp, babyen sparker litt ettersom mora har spist syltetøy med sukker - glede. Dra til jordmora for så å kjøpe ei korg til med jordbær - Det er sommer, det er ferie og ikkje minst eg har begynt i permisjon.. Og det kjenne eg e litt sært..Ting begynne å komme på plass. No tror eg faktisk at vi bare mangle bleier, kremer og salver..Å så må eg ha litt meir klær, men ikkje masse..Eller babyen må få..Badebalje, vogn, bilstol, stellematte, gulpekluter (selv om vi ikkje ska ha noe gulp)ein god del klær, vognteppe, vogge, dyne, sengetøy og myke vaskekluter. Her tenker vi på alt.
Om dagene så driver Erlend å henger opp hyller og maler vugge, eg har ein handyman, så enkelt e det.
Ha ein god dag!

2 kommentarer:

  1. Oh! Det hørtes jo egentlig veldig deilig ut! Nyt dagene med ro, før du virkelig skal elske dagene med liten baby! Det blir stas det Kristi! Ja, og om du vil; du kan bare ta med en kurv med jordbær å komme hit en tur og!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger