fredag 8. oktober 2010

Fredag

Sjøl om en går hjemme kvar dag og bare har "fri" så er det godt når fredagen er her. Det beste er at det er to heile dager om eg ska tilbringe med favorittene mine. I kveld skal vi bare vær hjemme, kose oss med skinke- og pastasalat med kvitløksbaguetter og i måra skal vi pakke bilen full av ullundertøy og sette kursen mot hytta.
Svigerfar sa at det var absolutt verdt å ta ein tur på hytta og nyte høstfargene og stillheten, så da må vi nesten gjøre det. Kan tenke meg at det blir årets siste ut dit.


Det er idyll der..

Ellers så har Hanne for alvor funnet tommelen, og mor prøver å få hå til å ta smokken, men mammaen min sa at det var et dødt løp og eg kan bare gi opp den kampen..kjenner eg gruer meg til avvenninga allerede..


Det som er så dumt e at ho e jo så søt og det e jo litt godlyder der ho ligger..Og som ein ekstra bonus, etter at ho fant fingeren kan ho ligge litt for seg sjøl og..nei, eg veit ikkje ka eg ska meine..
Fram til eg har funnet ut ka eg meine, så må dåke ha ei god helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger