mandag 4. oktober 2010

Kaffepause

I en hektisk hverdag er det godt med ein kaffepause i ny og ne. Idag har eg fått det til.

Legg noen mørke sjokoladebiter i kaffe`en, det er himmelsk.

Hanne sover og det beste av alt er at eg kunne legge ho i fra meg!


Her koser ho seg i Brannpleddet som ho har fått av min onkel Espen.

Formiddagene vår består mye av bæring, vugging og kosing. Ho er som mora, avhengig av kontakt :) Så vi har ein god, eventuell dårlig kombinasjon av ei som krever mye kontakt og gråter dersom ho ikkje får det og ei mor som er særdeles dårlig på å takle gråting og det betyr mye kos og lite anna. Husvask for eksempel...Så eg gleder meg masse til søstra kommer, ho skal ikkje bli arbeidsledig for å si det sånn. Det skal nemlig ryddes og vaskes og lages bordpynt til den store barnedåpen 17.oktober.

Men no skal eg kose meg videre med kaffekoppen!

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for sist! Var så koselig å se lille Hanne! Så søt!
    Synes jeg drar kjensel på lefsa du har til kaffen! ;)
    Klem fra Orkanger

    SvarSlett
  2. hehe, ja vi fikk med oss litt snavvelmat te bilturen heim.. godt :)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger