fredag 27. august 2010

Det er helg

Ikkje at det betyr noe for oss som har permisjon, men det er no fredag og starten på ei helg eg har stor tro på at blir veldig bra.
Hanne ligge ute å sove i vogna si, mor skal egentlig rydde litt for så å gå opp, ja for vi har to etasjer:) å reie opp litt senger for i dag kommer det tanter og onkler på besøk. Mine søsken, Kjetil, Asbjørn og Inger kommer så har Kjetil med seg sin forlovede, Ingrid så dette blir ei god helg.


Sånn såg vi ut for mange år siden..Kjetil til venstre, Asbjørn, Inger og sjølvaste heilt te høgre

Ingrid var ikkje i livet vårt på denne tiden, men ho er ei fin og koselig jente..
Det som er godt med å få besøk er at en er ikkje aleine når Erlend finne ut at han vil på fisketur. Men eg e stygt redd for at det blir fisketur i helga og for mine brødre har med seg fiskestang..Kanskje kan vi dra ein plass det går an å komme med vogn, eller så kan vi jentene finne på noe anna!
Men no må eg rydde litt, for før tanter og onkler gjør innrykk så kommer nygifte Helena og Tomas på besøk, og eg gleder meg..
God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger