tirsdag 7. september 2010

Dagen idag..

har vert ein av de dagene der en gjør masse så tror en at en ikkje gjør så masse likevel.
Eg stod opp sammen med Erlend i dag, presis klokken 08.00. Spiste frokost når han hadde dratt, deilig å spise for seg sjøl, se på God morgen, Norge. I det eg skulle innta kaffe`en var det noen som ropte: vræææl, vræææl..Usjda, eg som trodde eg kunne få bestemme litt til. Da var det å sette sine egne behov til side og stelle og fore Hanne. Etter masse kosing og klemming ville Hanne sove, så ho fikk sove ute - der sover ho nemlig lengst:p det førte til at mor fikk sydd ferdig gardinene til badet, satt ein bolledeig, vaska litt på kjøkkenet og badet. Er det ein ting vi har lært den siste måneden er at vi ikkje er sjefer lengre - og det skulle Hanne vise meg for i det eg skulle bake ut bollene skulle ho opp. Lenge leve nabojenta som ville trille ho litt :)
Så fikk eg baka ut bollene, og begynt på middagen.. Når Erlend kom heim fra jobb spiste vi middag og tok med oss boller opp til "masta", og der såg vi jo lengre enn lengst. Akkurat passe langt å gå og akkurat passe gode boller.
Som pedagoger har vi så klart mål med alt vi gjør, og Erlend sitt mål med turen var: å få Hanne til å like naturen. Kordan han går frem ser du her:


Og se kor interessert Hanne er i bladet Erlend fant til ho..
Når vi kom hjem var det fotballkamp og leggetid for mor og barn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger