mandag 13. september 2010

Middag..

Igår så hadde vi no fantastisk godt til middag. Det kan vel kanskje kalles wok med kylling og bacon, og bacon gjorde heile middagen..Så vi klapper litt for bacon.

Du bruker:

Ein sånn bacon klump, kutter den opp i terninger og steiker de
3 kyllingfilet`er ( kan og bruke sånn ferdiggrilla kylling)og steiker de
kutt opp de grønnsakene du vil ha. Her brukte vi ein pakke med wokgrønnsaker.
Varm opp de og bland alt.
Server med litt ris og kinesisk sweetchillisaus..

Ellers må eg få skryte å si at eg har "gått rundt bygda" idag..Det tok ganske nøyaktig to timer, og eg var litt sliten etterpå.

No er eg heima aleina, og da meiner eg heima aleina..Det har eg ikkje vert på noen uker. Erlend tok med seg Hanne på trilletur til butikken for å kjøpe is til meg..Så to goder i et.
Det er heilt stille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger