fredag 10. september 2010

Planer som ryker..

begynner å bli ein vanlig situasjon i vårt lille hjem.
Igår sa eg til Erlend at eg skulle sove lenge. For vanligvis så er det bare til å amme litt og legge Hanne ned igjen. Lenge leve sovehjerter. Litt før åtte våknet Hanne og eg bretta fram matfatet til ho, ho spiste seg god og mett og eg la ho til for å rape og sannelig, der kom det ein god og fin rap. Dette trodde eg var greitt og la ho ned i senga igjen. Eg var godt fornøyd og sovna fort noe som blei kortvarig, for plutselig hørte eg klunking og sutring. Eg reiste meg for å sjå ka dette var. Idet eg ser på ho står gulpespruten og eg løfte ho og snur ho sånn at ho ska få ut alt..Stakkar lille vennen, tenkte eg mens eg ser at gulpet kommer i store strømmer og lakenet fylles og mor ser enda meir klesvask!
Summasumarum så måtte vi stå opp og legge lakenet, nattklærne og Hanne til vask.
Og no var klokka bare halv ni - og det var ikkje planen min å stå opp så tidlig!
Jaja, eg trøster meg med at i måra tidlig skal Erlend få lov å ta seg av ho :)



Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger