fredag 15. oktober 2010

Enda ei helg!

Min lille familie på 3 hadde seg ein kjempe koselig tur til hytta i Skaun forrige helg. Vi hadde fint vær lørdagen, men på søndagen kom regnet.
Når vi kom oppdaga vi at det var varmere ute enn inne, så vi tente opp og bestemte oss for å ver ute litt. Så vi la Hanne på platten så fikk ho sove litt og eg og Erlend slappa av med kryssord og fotografering.



Når det vart varmere inne laga vi middag og fortsatte kryssordjobbing og hyttekos med tente lys og snop i skåla :)






Denne helga er den O store dåpshelga! Og eg e kjempe spent, men gleder meg masse. Gleder meg til å få besøk av familien min, gleder meg te å få Hanne inn i den store familien, og gleder meg til å se dåpskjolen. Eg har nemlig fått sydd om brudekjolen min. Har sett små mmsbilder av den, men det er litt vanskelig å se. Det som var lettest å se var lua, og den var nydelig!
Det eneste som setter en demper på denne gleden er ryddinga, vaskinga og rei opp 8 senger!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger