fredag 6. mai 2011

Det går mot sommer

og eg gleder meg til:


Vi skal ha med oss svigers på vestlandsraid i sommer, og det kan da blir koselig.. Eg gleder meg til å få vise kor eg kommer fra og deler av min barndom!


Malmsjøen har eg blitt veldig glad i! Ei hytte uten innlagt vann, strøm..Her står Nrk P1 på heile dagen. Det er ein fantastisk plass! Det tar 7 minutter å gå fra parkeringsplassen og på de minuttene legger en alt fra seg og når en kommer fram så e det godt å ver til!
Du er velkommen på besøk!


Eg gleder meg til ein sommer der vi er tre! Eg gleder meg til å lage våre tradisjoner. Eg gleder meg over å få være sammen med min to!

Ellers gleder eg meg til tid sammen med øvrig familie og, gleder meg til hotellopphold i Gudbrandsdalen, fjellturer, skogsturer, strandliv, bursdagen min og ikkje minst så blir det stort å feire 1. årsdag 5, august!

Da oppsummerer vi med et ord: LYKKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger