mandag 15. mars 2010

Mandag!

Mandag er som kjent starten på en ny uke, for noen er det starten på en ny arbeidsuke for andre er det starten på bare en ny uke. Eg føle meg litt midt i mellom akkurat no. Det har seg sånn at eg skal ha 2. klasse i data..jadda, du leste riktig, og eg er veldig spent på kordan dette skal gå. Spennende blir det uansett. Word, paint, skriv ut, spill på internett, ikkje veit eg ka vi skal gjøre, men vi skal nok klare å finne på noe for å få timene til å gå.

Ellers så har eg forelska meg på nytt, i ein gutt som ikkje er ein måned enda. Det er den roligste, søteste babyen og har sett på lenge. Var på bursdag til svigers i går og da var min lille nye nevø der, og eg kjenne eg glede meg til å få møte min egen baby. Uansett, han bare låg der og såg fin ut!
Vi begynne å nærme oss halvveis, 20 uker på fredag. Skjønner ikkje heilt kor det blir av tida?! Bevegelsene til babyen blir strekere og oftere, og det e kjempe spennende, enn så lenge. Er vel spennende heilt til det blir mye aktivitet og søvn er historie...
Men da er det vel et nytt kapittel som starter.

1 kommentar:

  1. Koselig at du har forelska deg i lille søte gutten vår! :) Gleder meg til å møte niesa i august!! :) Det blir artig når søskenbarna skal finne på ugang sammen!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger