tirsdag 23. mars 2010

Posten er ein underlig ting..

No har eg nettopp vert å henta posten og der var det eit brev som var adressert til Kristi Vikane, og bare det var litt rart å se, for det e jo ikkje det eg heite..
Dette brevet som var fra Nordfjord Folkehøgskule - friluftsskulen mellom bre, fjell og fjord ga meg endel tanker: kem har meldt med på nåke no, eller skreve meg opp som giver, vil skulen ha meg som giver og kordan har de fått adressa mi osv. Så eg måtte bare åpne og begynte å lese
Kjære 5, 10 og 25- års jubilant. Allerede her begynte eg å lure.. Videre leser eg Velkommen til elevstevne. BLABLABLA...vi vonar at DU har tenkt å komme tilbake til jubileumsferiring, der du kan få friske opp vennskap og live opp att gode minner...
Altså, eg lurer på i ka for et liv eg har gått på Nordfjord folkehøgskule. Ingen av navnene ga med noe bilde eller assosiasjoner, så det kan hende at det har sendt meg feil adresseliste over kullet mitt. Kanskje eg egentlig er 25års jubilant!? Bare at eg har glemt alt, en skal ikkje tulle med alzheimers...
Etterkvart som eg tenker på dette så syns eg det e litt rart at de har fått tak i den nye adressa mi. For noe av det som stod i brevet var: posten har slutta med å ettersende brev ved adresseendring, så det er viktig at du hjelper oss med å rette opp adresselista. Eg kan med hånda på hjerte si at eg har ikkje sendt ei oppdatert adresse til denne skulen.
Ein ting til eg stusse litt på er at det åtte år siden eg gikk ut fra videregående og 11 år sia eg gikk ut fra ungdomskulen så da passe det verken med 5, 10 eller 25 årsjubileum på nåken av de..
Og etter ein telefonsamtale med Annepanne, så kom vi fram te at dette e ikkje første gangen eg har fått brev fra denne skulen...
Fantastisk sie bare eg..Og eg som hadde håpa på at skatteoppgjøret kom i posten..
Håpe du kan kose deg med posten din idag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger