mandag 1. mars 2010

Skjema..skjema...skjema..

I natt kommer eg til å ha mareritt om utfylling av skjema. Det har seg sånn at skal en ha noe må en lese lange og uforståelige spørsmål for så å krysse av JA NEI VET IKKE, eller så må en ringe til foreldre for å skjønne hva de spør om. Vi elsker byråkrati, eller ka det no enn heter.
Iallfall, nav skal ha sine papir, st.olavs og mor/barn senteret ska ha sine papir og i tillegg må en som arbeidsledig legge inn en cv på nav sine sider, og når man har glemt passordet sitt så er det ikke så enkelt, men det gikk da bra til slutt, og nå er eg altså offisiell arbeidssøkende..
Jaja, sånn kan det gå..no venter eg bare på at Erlend skal komme hjem med ingredienser sånn at eg kan bake pizzahorn eller snurrer, har ikkje heilt bestemt meg enda..men baking blir det..Med nyvaska leilighet og pizzahorn/-snurrer så blir det kos i kveld når farmen starte :)

En liten trist nyhet er at fisken min, lille blå er død. Den fikk eg av Erlend. Den måtte ver i live i 1 år før eg fikk bli mamma, for kunne eg ikkje ta vare på den, ville eg ikkje klare å ta vare på ein unge heller...Litt urovekkende er det da å tenke på at eg e 17 uker på vei...!!
Eg e no glad uansett...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger