søndag 7. mars 2010

Søndag

Søndagen er nok desidert den beste dagen. Vi kan ligge lenge, før vi står opp og spise nystekte rundtstykker til frokost, lenge. Søndag = god tid, og det er så utrolig godt. Kunne ta alt i rolig tempo og kose oss sammen. Jatakk til en ekstra søndag i uka.

Dette har vert den o store besøkshelga. Igår hadde vi storinnrykk med venner fra Levanger. Så i vår 40 kvm2 store leilighet var vi sju stykker som kosa oss i hyggelig selskap, med kyllingsalat og god drikke bestående av brus og såklart Farmen.



Fetaosten fikk eg beskjed om at skulle ver utenom


Håper eg klarte å omvende folket til å følge med fremover, for det er viktig. Men det er utrollig koselig å få besøk, særlig av folk som vi ikkje møter så ofte, og der e Levangerfolket intet unntak. da den eine er veldig glad i å strikke, sendte eg over babyteppet som eg holder på med, og Helena begynte å strikke ellers så sa taklampen takk for seg sånn plutselig, og nei det var ikkje lyspære, for den skifta vi. Det hele ordna seg når eletrikeren kom. Han bare fikla litt med ein kniv så vart alt bra igjen, så velkommen tilbake når eg trenger hjelp til ein strikkegenser eller den andre taklampa:)

Ellers så fikk vi ein forsinka julegave og ei bok: Foreldre for første gang. Artigartig.
Besøkshelga er enda ikkje over, om ikkje så lenge kommer Berit, og ho er det bare kjempe lenge sia eg har møtt,så det blir stas. Problemet er bare at vi spiste opp alt av snop og usunnheter igår, så idag har eg ingenting. Så no begynner snart smiskingen med Erlend: vær så snill å fær å kjøp nåke snacks..blunke, blunke..Håper det funker. Det har iallefall funka før, men da tror eg kanskje han var glad for at eg i det hele tatt ville ha nåke.

Og i måra er den store dagen, nemlig ultralyd, og hvis jordmora ikkje klare å se ka kjønn det blir, blir eg gal..Eg må vite, altfor nyskjeriig..Så vi håper på godt resultat og en spennende halvrime der vi faktisk skal få se babyen vår, å kjære vene, sært. Etterpå skal vi på besøk til vårt nye nevø, som ble født på onsdag. Og svigerinna brukte den siste tida som gravid på å bake diverse greier, så satser på at vi får noe godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger