fredag 18. juni 2010

Dans dotter mi

Ta på dei raude
danseskorne dotter mi
og dans
La ingen få knebla
din song eller
hemma din draum
Dans dotter mi
Dans

Grip dagen
og fyll han
med din styrke

Vakker er du
Slå vakt om
grensene dine
Vent ikkje på å
bli vald av livet
Velg sjølv

Dette diktet leste mamma til meg første gang på konfirmasjonsdagen min, og eg syns det var litt flaut og at mamma var litt teit som lese et dikt te meg..Men no som det er eg som er i den situasjonen og skal bli mamma kjenner eg at det e store ord som står der. Eg har vel aldri vert redd for å gå min egen vei, men det er ikkje alltid det har vert like greitt å stå for veivalget.
Det har vert noen enkle valg og noen litt værre, men det største valget var like før jul når det ble ein blå strek på ein hvit pinne. Det indikerte nemlig at eg skal bli mamma og Erlend skal bli pappa. No gleder vi oss begge over dette.
Det er i den sammenhengen at diktet har festa seg på nytt - no er det eg som skal hjelpe babyen til å velge, stå på egne bein og stå for valgene babyen tar. Eg skal bli mamma sjøl, og no som det bare er 7 uker igjen og fødselsforbedredende samtale er gjennomført så er alt meir virkelig..! Eg både grue meg og glede meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger