mandag 2. august 2010

Med under ei uke

til termin så begynner det meste å komme på plass. Vogna e oppreidd, bilstolen står klar, vugga e ferdig malt og skal bare få kvitte seg med litt malingslukt sånn at vi får lagt nedi madrassa, badebaljen står på badet og klærne er ferdig vaska og bretta sammen og lagt i kommoden. Stort sett så mangle vi bare stellesaker som bleie, kremma å sånt. Sykehussbaggen e påtenkt, men ikkje gjort noe meir med, og det e kanskje ok for når den e ferdig pakka så e det liksom alvor, blodig alvor.
Eg har bestemt meg for ikkje å vente så for å få tida til å gå så baker eg, noen vil kanskje si det e redebygging, men eg har valgt å ikkje bli bitt av den basillen her bakes det for å få tida til å gå. I går baka eg store fine boller, og i dag blir det rundstykker av typen grove så får vi sjå ka det blir i måra kveld - horn kanskje?
Det er uansett greitt å hå nåke å gjer.
Eg tror Erlend e mest bekymra over kordan eg komme te å oppføre meg på føden, om eg hyle og skrike eller om eg e rolig og beherska - noe vi ikkje tenke noe meir på no:)
No skal vi kose oss med å bake gjærbakst, kaker og andre oppskrifter vi kommer over.

1 kommentar:

  1. Det ble virkelig under en uke dette Kristi! Gratulerer så mye med lille Hanne! Hehe, håper du fikk pakka bagen i løpet av den dagen da.. Glerer meg til å møte dere alle tre! Vi kommer gjerne på besøk!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger