torsdag 16. desember 2010

Barnerom del II

No har første ommøblering på barnerommet funnet sted. Det er far i huset som har vert å ordna det. Dette flotte sengeteppet kan eg ikkje skryte på han, det tar eg på egen kappe


Etter vi begynte å legge over Vesla dette teppet har ho ikkje vert kald en eneste morning:)

Eg liker at pappaen har interesse for at det skal se bra ut, og ikkje minst gjør det sjøl uten å spørre å si fra. Eg oppdaget det ein kveld eg skulle legge ho ned. Og da kunne han fortelle meg at han gjorde det for noen dager siden..Dette betyr enten at eg ikkje har lagt ho eller at eg er så oppslukt i prinsessa mi..Og vi går for sistnevnte Uansett, sånn vart det


Flink er han
Det er ikkje den store endringa, "bare" bytte plass på bordet og bokhylla. Det er litt nostalgi i bilde..Se nederst i bokhylla, der er det ein liten koffert som ho kan bruke når ho tenke å rømme hjemmefra! Håpe bare ho gjer som mora og sie fra at ho rømme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger