fredag 17. desember 2010

Strålande, strålande..

Det e mangt en skal få prøve seg på som småbarnsforeldre!! Og i bunn og grunn hadde eg tenkt å vente litt med sykdom, men som eg har sagt før: det e ikkje eg som bestemmer lengre! Og denne gangen hadde vesla bestemt seg for å pådra seg farrang, spysykjo,omgangen, ikkje veit eg ka du kalle det, men ho spyr jaffal og det stinke!!
Så det siste døgnet har vi hatt fire heilskift på vesla, eit på mammaen og et på pappaen, så vaskemaskina går seg snart varm.
Lure på kem eg kan søke om finansiell støtte?!?

Idag har ho heldigvis fått i seg 80 ml uten at det har komme opp. *bank i bordet*
men det e no ikkje så masse, men litt e bedre enn ingenting!

Ellers så er det ikkje lenge til vi flyr hjem til jul, og det gleder eg meg.
Hjem til pinnekjøtt, rød julebrus og mammaen min, det blir fint det!
O' lykke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger