onsdag 20. april 2011

Lat?!?

Det får da ver grenser for kor lat det e LOV å ver!! For at hvis du ikkje klare å kakke eggene dine sjøl, ja så svelt i hjel!!
Det e flott at det finnes diverse hjelpmiddel i denne verden, og mange ville eg ikkje klart meg uten, men betale 50 kroner for at nåken andre har kakka 8 egg i ein pappkartong - ja, kall meg gjerrig I DONT CARE!

Jaja, det var dagens lille frustrasjon..

Idag har eg og Erlend svingt oss rundt å vaska huset, og no kunne vi nesten spist fra gulvet altså..Heile prosjektet endte med at vi kom på at det var lurt å flytte kista fra gangen og inn i stua - vi fant ut at vi trenge litt plass i gangen..Så no Har Hanne enda et hjelpemiddel til å gå etter i stua, og eg tror ho likte det!





For Hanne så dreier det meste seg om å reise seg, gå rundt og langs det som inviterer til det, åling er oppskrytt og krabbing e tingen..Brødskive med leverpostei og fruktmos e favoritter og middag e unødvendig..



Alt som ikkje e lov e artig og når ho strekker seg etter fjernkontroller, mobiler eller anna pjeks så ser ho lenge på oss mens ho stadig får hånda nærmere..Sånn ca litt utspekulert..
Den aktive bruken av stemma forteller oss lett at ho e vestlending - på godt og vondt..
Heldigvis så sove ho fra 19.00-07.00/08.00!

Med det sier eg God Påske!!

1 kommentar:

  1. God påske til deko og.... håper de har fått påskesnopet :-)Takk til Erlend...mange flotte bilder KOOOOOS fra vestkanten ;-)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger