fredag 30. april 2010

Ein bra mann..

..er ein som sie ja til å kjøre meg rundt i byen sånn at kona får tak i det ho vil. Sånn reint bortsett fra at ho ikkje fikk tak i det ho ville.
På onsdag så satte vi oss i bilen og manna oss opp til storinnkjøp. Det som stod på liste var bestikk, glass, servise, tvbenk og ikkje minst vitrineskap.
Så vi ankom Jysk Lade og gikk inn og spurte så fint etter Annika vitrineskap. men det kunne de fortelle oss at de ikkje hadde inne, dritt. Videre så drista eg meg til å spørre om de har det på Tiller. Ja, der hadde de fire, les 4, pluss utstillingen. Det vil si at på deres nettsider stod det at det tilsammen var fem skap. Vi tok ein avgjørelse på at vi drog på Ikea først for å kjøpe inn bestikk, tvbenk og servise. Vi hadde glemt glass, men det kommer eg tilbake til. Itillegg såg vi litt på vitrineskap på ikea og, men konklusjonen vart at de ville bli for lange til å få plass i volvoen, så vi bestemte oss for å kjøre til Tiller for å kjøpe det skapet. Det hadde no kanskje gått 2-3timer.
Hei, vi skulle hatt Annika vitrineskap.
Ja, æ ska sjækkæ om vi har det, sa ekspeditrisa. Etter litt om og men så kom ho frem til at: Nei, det har vi itj.
Jau, takk skal du ha. Vi har blitt sendt hit av Jysk på Lade sa vi. Svaret vi fikk var å.
Da vi kom i bilen igjen kom eg på at vi har jo glemt glass på Ikea. Ja, men da kjøre vi tilbake etter vi har spist,sie Erlend.
Som sagt så gjort, vi kjørte til Ikea og tok oss ein ny runde, men kom ut med bare glass.
Så konklusjonen på denne dagen er at eg har ein mann som strekker seg meget langt for at eg skal bli glad!!


Dette er skapet som eg vil ha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger