onsdag 14. april 2010

Stryking av klær...

hadde vert heilt ok om eg hadde hatt et strykejern som funka og ikkje minst et egna strykebrett. No har eg nettopp jobba med skjorta til Erlend på stuebordet..La frem et dynetrekk, plugga i strykejernet og var klar til å leik husmor. Det tok tid før strykejernet blei varmt, eller jaffal lunka..Det tok jo et år å stryke den skjorta.. I det eg trodde eg var ferdig så måtte eg begynne på nytt igjen for rynkene va jo absolutt ikkje borte..
Så no fikk det ver nok tenkte eg og pakke det vekk igjen..Han får te skjorta som den vart, og hvis ikkje får han gjør jobben sjøl..
Og til slutt eg ønske meg et nytt godt strykejern og strykebrett!!

Dette er strykejernet eg føle eg har.



Dette ønsker eg meg.




Så kan eg slenge på bilde av et strykebrett som hadde vert topp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger