fredag 19. mars 2010

Av og til lurer eg på om...

Erlend tror eg e dum..?!
Det har seg sånn at når eg stod opp idag gikk eg på badet og der ble eg møtt av et A4 ark som hang på speilet. Eg lo høyt og lenge, og syns bare at dette gjorde enda artigere å ikkje ta oppvasken. Det ser nemlig sånn ut, og henger der enda:




Bare sånn at det e sagt: eg e veldig glad i den mannen, men han klare ikkje å få meg te å ta den oppvasken som står no..Der har seg sånn at han har utsatt den i tre dager, og det e rett og slett ikkje mitt problem :)
Eg lo høyt og lenge, og syns at han e veldig søt. Han har noen påfunn som overrasker meg, og det e jo bra. Håpe det aldri tar slutt..
I bunn og grunn kan eg bare si til alle dere der ute at å leite etter den beste, det kan dere slutte med for han e allerede blitt min..

Eg e rett og slett forelska!

1 kommentar:

  1. Så bra at kjærligheten spirer og gror mellom gammel oppvask! :)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger