tirsdag 2. mars 2010

Det handler om å kose seg...

Idag har vert ein innholdsrik dag i bunn og grunn. Når klokka var halv tolv hadde eg spist to måltider, vert å jobba litt på skolen, gått hjem og satt på ei maskin med klær. På vei heim møtte eg på ein elg. Det vil si, den stod i svingen nedi bakken her. Panikken kom fort og tanken: kor ska eg gå no slo meg..Det heile endte med at eg måtte snu og gå litt tilbake for å gå ein an vei heim..Den som eg hadde valgt vekk fordi den e bratt, tung og lang og med x antall ekstra kilo på kroppen så hadde eg ikkje så lyst å gå der..Kem veit ka den elgen kunne gjort?!?
Menmen, sånn gikk no det..
Igår så baka eg både pizzasnurrer og pizzahorn, og vi storkoste oss med det og kakao igår, og i dag vart det kveldskos med is og sjokoladesaus..Koss ska dette gå? Det einaste som mangla var kaffe, men kaffedrikking fører til halsbrann, og det e oppskrytt..







Kanskje vi må vente til fredag før det blir noe meir no, det kan ikkje ver heilt sunt å kose seg hver kveld.. Vi får se..spørs om behovet melder seg i måra igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger