tirsdag 16. mars 2010

Kos..

Når dagene blir lange og kjedsomheten inntar er det ganske smart å finne på noe artig. Og det er begrensa kor spennende det er å se reprisen av Hotell Cæsar og Home and away. Så i dag tenkte eg at eg må ut. Så først måka sti fra døra og til bilen og det tar tid, alt e så masse tyngre no. Men det vart liksom ikkje nok luft, og eg kjente ikkje noe indre trang til å gå tur idag, så då måtte eg lage ein sofa i stedet. Igjen så tok eg fram den der måkespaden og begynte å lage ein stol, men det vart ikkje nok, og vi har jo to tøva sitteunderlag så koffor ikkje lage plass til begge to?!?
Som tenkt så gjort.. Hvis det står seg og holde seg like fint og det blir vindstille ein kveld, så kan det hende vi må ta på oss litt varme klær og kose oss med ein kopp kakao..
Så det e ikkje tvil, eg kan kose meg i eget selskap :)



Ellers så kan eg meddele at eg har fått nok av snøen no. Huskene i hagen e nesten snødd ned, og det samme er gjerde som..
Det e fint og koselig at vinteren e stabil, men no kjenne eg at våren er velkommen og vi klare oss uten meir nedbør i form av snø på ein god del måneda..






..men skal ikkje klage så lenge den bare ligge der å smelter...!!

1 kommentar:

  1. Så koselig sitteplass du har laget! Ta med deg mannen og kakaoen og kos deg! :)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger