onsdag 10. mars 2010

En vakker dag..

Eg huske fra min barndom ein tvserie som heitte Ein vakker dag, og den var heilt fantastisk. Det handlet om ei farga dame som jobba hos ein familie, og ho var helten min:) men det er ikkje den vakre dagen dette handler om.. Det handler om det utrolig synet eg og Erlend fikk lov å se. Klokken 11.30 hadde vi time på ultralyd, og eg var veldig spent på ka vi fikk se. Vi ble ropt opp og vi tok med oss jakkene og gikk sammen med jordmor til undersøkelsesrommet. Eg har ikkje ord som kan forklare ka eg egentlig følte og tenkte når eg la meg på benken, trakk opp genseren og bretta ned buksa litt. Ydmyk, redd, spent, glad, nervøs, begiestra..det var så mange tanker som svirra. Når eg ikkje hørte noe hjerteslag vart eg ganske stressa, men plutselig såg vi et hjerte som slo, og eg slappa av. Det var heilt utrolig å se babyen vår levende i magen. Så langt som jordmor kunne se, var alt bare bra og det gledet våre hjerter. Eg tørket øyekroken litt, og kjente at det er dette som er meininga!! Uansett, så var det heilt fantastisk å se det lille mennesket som låg varmt og godt i magen å sutta på fingeren sin:)
Etter denne fantastiske opplevelsen, drog vi i besøk til vår nye nevø, som bare var den nydeligste guttebabyen vi har sett, frem til vår kommer.
Og vi gleder oss. Neste høydepunkt er at Erlend skal kjenne spark!

Ha ein fantastisk dag4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger