lørdag 5. februar 2011

Kristi`s verden

Det har seg sånn at eg er drittlei av fødselsvekta!! Slutta liksom å gå ned når det foringsstasjonen vart tømt, så da vart løsningen Grete Roede og det funke.. No har eg brukt Roedemetoden i tre uker og har med det gått ned 3,1 kg og mista 16 cm i totalmål, så kiloene går sakte men sikkert nedover..
Blant anna får eg god hjelpe av stepmaskina mi!! Exerfit Corestepper

"EXERFIT corestepper tar liten plass og gir mye effekt! På grunn av rotasjonen du får i bevegelsen, trener du mage, rygg, sete og ben på en gang! Enkel computer med 5 funksjoner. Du kan snu computeren og bruke apparatet begge veier. Maks brukervekt 100 kg."

ellers så svømmer eg endel og går tur med mine vakre barseldamerbåde med og uten unger..Og ikkje minst så spiser eg.. Erlend er heilt fra seg, bruker da så masse penger på mat..Stakkar mann..
Speeking off, i mangel på lørdagsundelholdning stikke eg i bassenget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger