tirsdag 15. februar 2011

Morsdag

Eg har hatt min første skikkelig morsdag.I fjor på denne tiden var eg "bare" gravid og fikk ikkje lov å feire dagen nåke særlig, men det va no greitt nok det.
Dagen begynte egentlig på lørdag med at erlend kom heim med ein bukett roser

I like!!

Så gikk no lørdagen og søndagen kom. Hanne våkna vel rundt halv8 og Erlend henta ho inn te oss. Nåke som ikkje e Hanne i mot, for å få ligge i den stor gode senga og ver midtpunktet over lengre tid - oppmerksomhet fra både mamma og pappa samtidig, kan ikkje bli bedre tror eg.. Etter ein times tid stod vi opp å lage god frokost og koste oss med den. Etter ei stund låg det plutselig ei lita eske på fatet mitt - wiii, eg får nåke..Åpna den og i den låg det ein lapp om at eg måtte gå på rommet te Hanne!! bah, typisk, må for all del ikkje bare gi meg det!!
Men som den glade og nyskjerrige fruen eg e gikk eg opp trappa, inn på rommet og der fant eg et stort sølvfat- akkurat det eg ønska meg..Så Hanne høre etter når eg forteller ka eg vil ha, det e ein god egenskap


Dagen fortsette meg kyllingfrikase til middag, og påfølgende sjokoladekake til dessert!!

Jatakk, til fleire morsdager :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger