søndag 27. februar 2011

Tøffeste jenta på Fosen



Ja, for sola har igjen vist seg på himmelkvelvingen etter lengre tids sykemelding

Uansett, siden onsdagkveld har vi vert i besittelse av et stykk mormor og det har ført til at vi har hatt ein bleieskifte arbeider, badevakt, nattevakt og opptenner!! noe vi ikkje har hatt noen verdens ting i mot!!
Så eg e redd for at det kan bli hardt å stå opp i måra!!
Sjøl om det er koselig med besøk, så er det litt ok å ha kvar vår sofa igjen, sånn at vi slippe å sitte i armene på kvarandre liksom...Men no har eg begge sofaene for meg sjøl for Erlend e nemlig til ein kompis å spille Fifa...Andre gangen denne helga - noe som har ført til at han har kjøpt seg Play station 3 og Fifa og eg har kjøpt meg to barnespill!! UP og Madagarscar - så du er herved invitert på spillekveld!!


Hanne og pappa leker med den nye bråkeleiken mormor har skaffet!! heldigvis går den på batteri :) Men Hanne syns den er kjempe topp og sparker i gulvet og ler når ho får til å spille musikken!!
Og når latter er resultatet, så er det meste greitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger