fredag 23. juli 2010

Alt en må gjer og...

No begynne eg å kjenne at alt eg gjer føre til at eg blir sliten..I går fikk eg endelig vitrineskapet mitt, det tok bare 10 uker fra eg bestilte det til det stod i stua. Uansett - no har eg innreda det og e i bunn og grunn rimelig fornøyd, det er bare det at eg vart da så sliten..Å så ser eg på stuebordet at det skulle vert tømt, for her står nemlig fatene fra frokosten, ein tom eplejus, ein tom melkekartong og litt smuler..Men eg orke ikkje - eg føle meg tafatt og lure på koffor Erlend bare drog på fisketur uten å rydde opp i stua først!?! Kanskje fordi at eg sa at etter han hadde tømt oppvaskmaskina kunne han dra, noe eg angre meg bittert på, for hadde eg sagt at han skulle fylle den og, hadde han gjort det. Noe som igjen hadde ført til at eg slapp, noe som igjen hadde gjort meg glad og vi er inne i en god stim..
Men no, søvn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger