tirsdag 27. juli 2010

Bading

er rett og slett oppskrytt denne sommeren. Kaldt har det vert og på slutten av svangerskapet så ska en visstnok ikkje bade heller. Men som første gang i sommer, og sikkert den siste har eg vert uti vannet..
Det var så kaldt at det stakk oppover foten..



Ellers så har eg baka, lage jordbærsyltetøy. Det som vart litt krise er at eg glemte å ha sukker i bolledeigen, så de vart ikkje så god. Håper Erlend e sulten på litt lite søte boller når han ein gang finne det for godt å komme hjem.
Det er godt å sitte i skyggen blogge, surfe, spille, slappe av og se at magen beveger seg, for det gjør den. Det er ikkje så masse bevegelser som det eingang har vert, men det er trangt til stakkars nurket mitt. Det blir spennende å møte det mennesket som har søkt tilflukt i magen min i ni måneder.
Vi har spilt musikk til babyen, samme sangen, og her en kveld var babyen veldig aktiv og vi spilte sangen og babyen vart heilt rolig, det var litt kult. Håper det har ein virkning..Spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger